POLITYKA JAKOŚCI
Strategicznym celem Polityki Jakości EFMETAL Sp. z o.o. jest zapewnienie trwałej zdolności Spółki do realizacji wyrobów i usług wysokiej jakości zgodnie z oczekiwaniami zamawiających w zakresie produkcji zawiesi, dystrybucji lin i osprzętu oraz sprzedaży usług.
EFMETAL Sp. z o.o. współtworzą wykwalifikowani ludzie, których wyróżnia zaangażowanie w pracę zespołową oraz dążenie do osiągnięcia spójnego wyrobu i usługi z oczekiwaniami stron.
Wymagania jakościowe oraz zmieniające się potrzeby i oczekiwania stron wypełniamy udoskonalając system jakości zgodny z wymaganiami normy
PN-EN ISO 9001:2015.
W celu zapewnienia Klientowi i Spółce ciągłej poprawy jakości deklarujemy:
-
efektywną współpracę polegającą na szybkim reagowaniu na potrzeby Klientów;
-
pełną odpowiedzialność kierownictwa za skuteczność Systemu Zarządzania Jakością poprzez efektywną ocenę zagrożeń, rozwój komunikacji wewnętrznej, nadzorowanie działań korygujących, przeglądy i analizy wyników;
-
kształtowanie świadomości i wiedzy kadry firmy;
-
unowocześnianie infrastruktury, oraz postęp w informatyzacji zarządzania;
-
doskonalenie procesu produkcyjnego;
-
podejmowanie współpracy z Klientami oraz instytucjami w oparciu
o profesjonalizm, rzetelność oraz terminowość z zachowaniem konkurencyjności
i poszanowaniu zasad etyki zawodowej.
Ustanowione zasady postępowania obowiązujące w EFMETAL Sp. z o.o. wdrożono
i zakomunikowano współpracownikom Spółki. Zostały zaakceptowane i są realizowane w sposób taki, aby wspomagać osiągnięcie celów strategicznych.